Kontakt
Zapraszamy do współpracy
W przypadku konieczności przesłania załączników, prosimy o bezpośredni kontakt mailowy.


FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu urządzenia wykonujemy szczegółową diagnostykę (w tym termograficzną i mikroobrazową), ustalamy przyczynę źródłową, regenerujemy lub wymieniamy uszkodzone elementy, testujemy w laboratorium lub u klienta i przekazujemy szczegółowy protokół.
Tak – dzięki wygodnemu systemowi on‑line możesz śledzić postęp naprawy od zgłoszenia do zakończenia.
Naprawy są wykonywane na poziomie mikrokomponentowym (level 3), co pozwala naprawić nawet najbardziej zaawansowane układy bez konieczności wymiany całych modułów.
Stosujemy m.in. badania termograficzne, inżynierię wsteczną (reverse engineering), mikropakowanie (microsoldering), a do tego używamy sprzętu renomowanych marek (Fluke, Agilent, JBC, FLIR).
Tak – na wykonane usługi serwisowe udzielamy gwarancji od 1 do 12 miesięcy.
Naprawa pozwala na oszczędności, uniezależnia od długich terminów dostaw, nie zakłóca integracji z istniejącymi systemami i zachowuje dane w pamięci nieulotnej.
Tak – mamy ekspresową wysyłkę, a w nagłych przypadkach oferujemy usługi poza kolejką, aby skrócić przestój produkcyjny.
Oczywiście – świadczymy usługi na terenie całego kraju, a przesyłka kurierska lub transport dedykowany jest dostępny zgodnie z Twoimi potrzebami.
Zmniejsz wydatki Twojej firmy
Współpracujemy z Automatykami, Działami UR, Dyrektorami Produkcji oraz Właścicielami firm w całej Polsce – dostarczając rozwiązania tam, gdzie liczy się niezawodność i efektywność.